2016. november 26., szombat

Gondolatok

Jó estét kívánok mindenkinek aki idetért! 
Örömmel jelentem be,hogy elérkezett ez a nap is mikor végre hírt adok magamról és a 2 éve be nem fejezett sztorikról. Igyekszem rövidre zárni a dolgot. Megértéseteket kérem a témával kapcsolatban!
 
___________________________________

  2 év...ennyi telt el azóta, hogy utoljára posztoltam volna a blogon. Noss, ennek több oka is van. A legfőbb az ami a legszörnyűbb: írói válságtól szenvedtem. A történet folytatása teljesen készen állt a kiadásra mikor elterveztem,hogy kicsit átdolgozom a HSG előző majd' 65 részét. Akkor tudatosult bennem hogy a fejlődésemnek köszönhetően a történet nagyon szépen kikerekedett viszont az eleje gyermeteg, zöldfülű, helyrehozhatatlan munka. Nagyon elkeseredtem és már azon gondolkodtam,hogy eltörlöm a Föld színéről az egész szarságot. Viszont rettenetesen sajnáltam a belefektetett erőmet és  a megfigyelhető fejlődésemet, ezért döntöttem úgy,hogy új projektbe kezdek (lady Diva) és lezárom a HSG éppen futó történet szálát (Pinky esete). A lady Diva a történet teljes átdolgozásának indult. Hatalmas lendülettel csaptam bele,de hiába próbáltam vele párhuzamosan lezárni az alap sztorit, bennem volt egy erős érzés a HSG előzményeivel kapcsolatban. Át akartam dolgozni, el akartam tüntetni. Ezt a zavarodott állapotot már nehezen viseltem és végül feladtam. Nagyon sajnálom,hogy így alakult, de most már hivatalosan is kijelentem: sem a HSG, sem a lady Diva nem kap befejezést. A jelenlegi állapotban a történeteim -amiket úgy imádtam- kudarcot vallottak számomra és nem vagyok képes így folytatni. 

______________________________________

  Soha nem készültem írói pályára. Saját magam és más kedves emberek szórakozásáért létezett ez a hely! Mélységes bűntudatom van ezzel kapcsolatban, de az a bizonyos űr az előzményekkel kapcsoltban még erősebb. Sok minden változott azóta, de a mélyen legbelül a még kiadatlan HSG soha nem változott csak érlelődött. Képes lennék még sötétebbé, elvontabbá tenni, újraformálni az előzményeket, elmélyíteni a szeplőim lényét. De nem fogom megtenni. Sajnálom...

____________________________________

   Spoiler! 
  Szeretném,ha megismernétek a végét, ezért leírom szárazon. Ez nem a  teljes történet vége, csak az éppen futó cselekményé. Az egészet a lady Divában akartam lezárni.
Ha bármilyen kérdés felmerült benned egy elvarratlan szállal kapcsolatban kérdezz nyugodtan, igyekszem kielégítően válaszolni.

A cselekményszál vége: Bill elhívja Emmát egy éjszakai sétára a parkba. Ott mondja el neki hogy Pinky kevesebb,mint egy hónap múlva világra hozza gyermekét aki valószínűleg tőle a közös gyermekük.  Emma teljesen szilánkjaira törik, viszont kitart Bill mellett,hiszen szerelme erős és megdönthetetlen.
Egy bizonyos borongós őszi napon Emmát, Billt, Skylert és Tomot az isten császár Dominic Delux invitálja meg szülei Hamburg közeli villájába. Az elit anyaszomorító buli még kezdetét se veszi mikor Bill egy hívás után elviharzik, okát csak Tommal közli. 
Füvezés közben Emmából előtörnek a kétségei és elbizonytalanodik. Tom a legutolsó pillanatban árulja el Bill távozásának okát: az egy-éjszakás gyerek épp úton van. Emma dühöngve Bill után siet.
Eközben a kórházban megszületik  a csecsemő. Egy probléma támadt csak: feketén született. Határozottan nem Bill az apa. Pinky mindent bevall: egy ismeretlen, fekete bárpultossal esett teherbe,hogy magához tudja láncolni Billt. 
Bill megkönnyebbülten sétált ki a kórházból ahol Emmát egy padon ücsörögve találja: 
 -Szia. -köszönt.
 -Szia. -hosszan beleszívott a cigarettájába. - Izé... Gratulálok a fiadhoz! 
 -Nem nekem kell gratulálnod! -önelégülten. Emma felrántja a szemöldökét. -Tudod nem az enyém a gyerek. 
 -Tessék? Hogyan? 
 -Jól hallottad! Nem az enyém a gyerek. A történet eléggé hosszú, de a lényege az,hogy egy idegen férfitől esett teherbe, azért hogy magához láncoljon. 
 -Ez akkor azt jelenti,hogy végre elfelejthetem ezt az egészet és szabadon szerethetlek? 
-Természetesen örökre szerethetsz és én töretlenül viszont szeretlek! 

___________________________________

Köszönöm, hogy elolvastad! 

Csókok és ölelések: 
Naughty Bitch/ K.O.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése