2014. augusztus 10., vasárnap

HappyBirthDay HSG!

 HELLO! 
Szeretném veletek közölni,hogy a blog ezen a hétvégén 3 éves lett! 
Az első bejegyzést 2011. augusztus 9.-én közöltem le és azóta 96+2 részt a H.S.G.-ből és a ladyDiva-ból. Azon kívül közleményeket (warning) és kép+idézet rovatokat (picture of the day). Összesen 140 bejegyzés van jelenleg!  10.775 -en nyitották már meg az oldalt. 8 rendszeres követő van. 27 megjegyzés.
Szeretném megköszönni azt,hogy itt vagytok és olvastok és látogattok engem! Nagyon sokat jelent mikor látom a statisztikákat és elönt a boldogság! KÖSZÖNÖM! 
Ennek alkalmából megosztok veletek egy új dolgot! Elindítottam egy másik blogot amin fent az új sztorim a ladyDiva! Vélhetőleg novellákat,új sztorikat is megfogok jelentetni a blogon. Remélem csatlakoztok az újhoz! :)



1 megjegyzés:

  1. Helo m
    ár kérdezni akartam mit szólnál egy cseréhez ? Kérlek az oldalmao jelez visza :) http://thtmm.blogspot.hu/

    VálaszTörlés