2013. január 1., kedd

80.rész

Az ajtó ütemes verésére keltem fel a nappaliban. Iszonyatosan fájt mindenem a kanapén alvástól. Inkább szartam volna le,hogy ki kopog,de a lábaim önálló életre keltek és kivonszoltak. Nagy nehezen elfordítottam a zárban a kulcsot és elém tárult a kedves kis látogatóm.
-Szia Emma! -köszönt Dominic kitörő örömmel.
-Cső Don. Gyere,de gondolom mondanom se kell. -összehúztam magamon a köntöst és elkezdtem a konyha felé csoszogni.
Don belökte maga után az ajtót,majd követett.
-Fuu kutyául nézel ki csajszi! A seggem lassan szebb,mint te így... -mutogatott végig rajtam. -..reggel 10-kor.
-Köszi! -grimaszoltam,miközben letettem a pultra a jó öreg Nescafé 3in1-emet. Nem árt egy kis doppingolás.
-Anyám kijelentette,hogy azt akarja,hogy te is elgyere ma este velünk az Operába.
-Hogy mi baja? -húztam fel a szemöldökömet. -Ez annyira abszurd. Én meg az Opera pfff. Egyáltalán minek hív engem ilyen helyekre?
-Mert Josh-t rád akarja tukmálni! Már eltervezte,hogy mellette kell lenned a műsor utána izén. Tudod ahol taliznak a színészekkel meg ilyesmi. Olyan,mint a backstage meg az after party-k.
-Szuper! Mindég is utáltam az operát.
-Én se bírtam. -elnevette magát. -Egyszer beordítottam az énekesnek: te dagadt kurva pusztulj le onnan!
-Nee! Ennyire farok vagy? Tuti nem ülök melléd! -nevettem.
-Jobb lesz neked Josh mellett? -elkezdte bökdösni a pocakomat.
-Ne csináld, mért mindjárt elhányom magam. -lefogtam a kezét.
-Rosszul vagy?Légyszi ne hányj le! -az arca elé tette a kezeit,majd gyorsan elrántotta.
-Kicsit. Tegnap rosszabb volt.
-Ez mind azért van,mert sokat stresszelsz!
-Lószart se csináltam mostanság. -felültem a Don melletti székre. -Igazából nem is tudom,mitől van.... Egyszer csak rám jön, aztán elmúlik...
-Véletlenül nem vagy terhes? -összeszűkítette a szemeit és kicsit oldalra döntötte a fejét.
-Terhes? Ugyan mitől?
-Hát nem is tudom...Mondjuk,mert szexeltél? És tudod Billnek vannak olyan fehér kis valamijei amit úgy hívunk: sperma. És attól a bizonyos kis valamitől teherbe lehet esni.
-Oké, Don nem úgy értettem! Vágom milye van Billnek és mi nem. -elkezdtem hadonászni. -De én nem vagyok terhes! Egyébként is: védekezünk. A tabletták 100% védelmet nyújtanak és a legjobb minőségű...pff nem vagyok nagy matekos,de az végtelen védelem!
-Chh...ti tudjátok. Turbékoló párocska. -vigyorgott,mint a tejbe tök. -Vágd magad puccba 6-ra itt vagyok érted. Szióka! -leugrott a székről és megindult kifelé.
Hallottam ahogy becsukja az ajtót és elhajt a méreg drága RoysRoys-ával.
-Vágd magad puccba... -nevettem el magam az utolsó mondatán. -Istenem! Dominic,hogy bírsz te tükörbe nézni?
Felplattyogtam az emeletre,majd a Billel közös szobánkba amit teljesen uralmam alá vettem. Szinte mindenhol az én ruháim,sminkcuccaim és egyéb cuki dolgaim hevertek. Viszont a következő célpontom még brutálisabban nézett ki: a gardrób.
-Istenem ennyi hülye szegecses cuccot. -löktem félre Bill cuccait. Na jó..nem csak az övé volt ott. Azért annyira nem vagyok genya,hogy rákenjem az el nem férésemet. Bőven volt ott az én szőrméimből és egyéb ruháimból is elég. Viszont! A totális felfordulás közepén is megtaláltam amit kerestem: azt a vörös mini ruhát ami akkor volt rajtam mikor Tom bemutatta Skylert Simonénak. Mi meg Billel jól betéptünk... hehe szép emlékek kötnek hozzá. Megkerestem a lábujj gyilkos, platform tervezésű,fekete magassarkúmat.
-Huu basszus lent vannak a smink cuccok... -morogtam magamnak miközben kiviharzottam a szobából.
Meg is találtam. Ott volt lent a nappaliban,mellette pedig egy 2 napos újság. Alapjáraton nem szoktam újságot olvasni,de most kiszúrta a szemem a hatalmas betűkkel írt vezércikk: TH-Bill megcsalja barátnőjét?
Végig olvastam és a mellékelt képeket is alaposan megnéztem. A gyomromban ismét liftezni kezdett. Szörnyű volt ahogy úgy éreztem elsüllyedek. Megmarkoltam a telefonomat. Hallanom kellett Billt,vagy különben ott halok meg....
-Helló,Billt kerested Tom vagyok! -hangzott a gitáros mély hangja.
-Tom,Tom hol van Bill? Hol van? -mire végig mondtam a könnyek elhomályosították látásomat.
-Épp ruhákat próbál. Itt állok már egy órája és még mindég az megy,hogy ez szűk,ez nagyon nagy. Az agyamra mennek. -rövid hallgatózós szünetet tartott. -Emma,te sírsz?
-Nem. -megtöröltem a szemeimet.
-Ki vele mi a baj?
-Igaz,hogy megcsal valami latin csajjal?
-Mi bajod? De hogy csal meg,ne legyél ilyen csacska!
-Akkor miért volt azzal a nővel?
-Meglepetés!
-Milyen meglepetés?
-Drága egyetlen Emma: azzal a fele más fejeddel rájöhettél volna,hogy a meglepi attól meglepi,hogy nem áruljuk el.
-Oké, de...
-Tetszeni fog! Bill később visszahívjon?
-Igen,lécci.
-Átadom. És mégy egyszer: nyugi,nem csal meg. Tanúsítom!
-Köszi,kicsit meg is nyugodtam.
-Nincs mit. Szia.
-Szia.
Remegve vettem fel a sminkes táskát és elindultam föl. Miért kell folyton kétségek között élnem? Miért kell ilyen hülyeségeken agyalnom?

Áhhá! Kereken 80 rész és új év--* Ezt tudjuk be egy kis előkészítőnek a többihez. Ígérem fantasztikus lesz a következő. Már az egész összeállt az agyamban,de nem akarom még lelőni. 
Hamarosan jelentkezem!
Ölelések és csókok! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése